Nettstedkart  Skriftstørrelse
Kommunevåpen
Kongsbergregionen
  • eDialog
  • Høringer
  • Hjem
  • Hytte
  • Kontakt oss
  • Om kommunen
  • Organisasjon
  • Stilling ledig
  • Postlister
  • Intranett
  • MIN SIDE
  • Forsiden/
  • Stilling ledig/
  • 2018/
  • ID1097 Generalist ved servicetorget
  
  • 2019

ID1097 Ledig stilling som generalist ved servicetorget 100% stilling

Vi har ledig 100% stilling som generalist ved Servicetorget.

Servicetorget er kontaktpunktet mellom innbyggere, brukere og kommunen.   Vi gir råd, rettledning og informasjon på vegne av alle enhetene i kommunen, samt veiledning på skatteetatens elektroniske sider.

Servicetorget fatter vedtak i saker som: startlån og tilskudd/TT kort, parkeringskort, ledsagerbevis og skjenkebevilling.  Vi er ansvarlig for kommunens sentralbord, kommunens hjemmeside, beredskapsside, sosiale medier, meglerpakker, utleie av parker, kommunalt utstyr, grunnlaget for kommunale avgifter mm.  I beredskapssituasjoner spiller Servicetorget en viktig rolle.

Kvalifikasjonskrav:

  • god kompetanse og erfaring med bruk av IKT
  • god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • gode språkkunnskaper, muntlig/skriftlig (engelsk)
  • 3-årig relevant høgskoleutdannelse, men relevant praksis kan kompensere for dette kravet
  •  evne  til å sette seg inn i nye oppgaver.

Egenskaper vi ser etter:

  • Høy grad av serviceinnstilling
  • Et stort ønske om å jobbe med publikum
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.
  • Endringsvillig
  • Må kunne jobbe i et åpent landskap og takle stress
  • Personlig egnethet for stillingen og gode samarbeidsevner vil bli vektlagt.

Lønn- og tilsettingsvilkår etter gjeldende lover, reglement og tariffavtale.

Søknadsfrist  6. oktober 2018

Vi ber om at søkere benytter elektronisk søknadsskjema og at søknaden er så fullstendig som mulig. Attester og vitnemål fremlegges i intervju.

Informasjon om stillingen rettes til leder Anne Berit Næss tlf. 97596824

I henhold til offentlighetsloven §25, 2. ledd kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort selv om søkeren har anmodet om å ikke bli oppført på søkerlisten.  Dersom ønsket ikke etterkommes, vil søkeren bli varslet om dette før søkerliste utarbeides.


Publisert:
20.09.2018
Skriv ut
Besøksadress: Torget 2
Postadresse: Postboks 14, 3661 Rjukan
Telefon: 35 08 26 00
Epost: postmottak@tinn.kommune.no
Åpningstider: 08:00 - 15:30
Faks: 35 08 25 65
Org.nr.: 864963552

Last ned bakgrunnsbilde


Nyttige telefonnummer

Brann            110
Politi              112
Ambulanse     113

Alarmtelefon for
barn og ungdom  116 111
Boligkontoret       35 08 12 30
Legesenteret        35 08 29 60
Legevakt             116 117 
Tannklinikken      35 09 09 48
NAV                   55 55 33 33
Rjukanbadet        35 08 22 70
Servicetorget       35 08 26 00
Skatteetaten        80 08 00 00
Tinn Energi         35 08 09 00
Turistkontoret      35 08 05 50