Vi har ledig 100% stilling som generalist ved Servicetorget.
Servicetorget er kontaktpunktet mellom innbyggere, brukere og kommunen. Vi gir råd, rettledning og informasjon på vegne av alle enhetene i kommunen, samt veiledning på skatteetatens elektroniske sider.
Servicetorget fatter vedtak i saker som: startlån og tilskudd/TT kort, parkeringskort, ledsagerbevis og skjenkebevilling. Vi er ansvarlig for kommunens sentralbord, kommunens hjemmeside, beredskapsside, sosiale medier, meglerpakker, utleie av parker, kommunalt utstyr, grunnlaget for kommunale avgifter mm. I beredskapssituasjoner spiller Servicetorget en viktig rolle.
Kvalifikasjonskrav:
- god kompetanse og erfaring med bruk av IKT
- god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
- gode språkkunnskaper, muntlig/skriftlig (engelsk)
- 3-årig relevant høgskoleutdannelse, men relevant praksis kan kompensere for dette kravet
- evne til å sette seg inn i nye oppgaver.
Egenskaper vi ser etter:
- Høy grad av serviceinnstilling
- Et stort ønske om å jobbe med publikum
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.
- Endringsvillig
- Må kunne jobbe i et åpent landskap og takle stress
- Personlig egnethet for stillingen og gode samarbeidsevner vil bli vektlagt.
Lønn- og tilsettingsvilkår etter gjeldende lover, reglement og tariffavtale.
Søknadsfrist 6. oktober 2018
Vi ber om at søkere benytter elektronisk søknadsskjema og at søknaden er så fullstendig som mulig. Attester og vitnemål fremlegges i intervju.
Informasjon om stillingen rettes til leder Anne Berit Næss tlf. 97596824
I henhold til offentlighetsloven §25, 2. ledd kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort selv om søkeren har anmodet om å ikke bli oppført på søkerlisten. Dersom ønsket ikke etterkommes, vil søkeren bli varslet om dette før søkerliste utarbeides.