Nettstedkart  Skriftstørrelse
Kommunevåpen
Kongsbergregionen
  • eDialog
  • Høringer
  • Hjem
  • Hytte
  • Kontakt oss
  • Om kommunen
  • Organisasjon
  • Stilling ledig
  • Postlister
  • Intranett
  • MIN SIDE
  • Forsiden/
  • Stilling ledig/
  • 2017/
  • 1046 Ledig fastlegehjemmel
  
  • 2019

ID 1046 - Ledig Fastlegehjemmel- ASA 4310

Ønsker du en gunstig driftsavtale? Bruke tiden din på pasientoppfølging og unngå å bruke mye tid på personaloppfølging og praksisdrift? Liten vaktbelastning?

Tinn kommune har ledig fastlegehjemmel. Selvstendig næringsdrivende; kommunen kan diskutere fastlønn hvis dette er ønskelig. Kontoret er driftet av kommunen. Fastlege betaler deler av basistilskuddet i leie som dekker det meste av kontordrift, hjelpepersonell, forbruksmateriell osv. HELFO refusjon og egenandel tilfaller fastlege. Kontoret bruker Infodoc journalsystem. Kollegial fraværsdekning, legevakt på dagtid og et felles ansvar for veiledning turnuslege.

Det er egen legevakt i kommunen hele døgnet, beredskapsvakt vaktklasse 1. Kommunen har 3 fast ansatte legevaktsleger som dekker de fleste legevaktene. Vaktbelastningen for ledig fastlegehjemmel er derfor liten.

Arbeidsoppgaver

  • Allmennlegeoppgaver som fastlege med listeansvar for 1150 pasienter. Listelengden kan reduseres.
  • Legen kan tilpliktes inntil 7,5 timer pr uke offentlige allmennmedisinske legeoppgaver

Kvalifikasjoner

  • Medisinsk embedseksamen
  • Norsk autorisasjon som lege og godkjent turnus eller tilsvarende i helsepersonellregistret
  • Spesialist i allmennmedisin eller påbegynt videreutdanning i allmennmedisin er ønskelig
  • Meget gode kommunikasjonsferdigheter i norsk muntlig og skriftlig
  • Ønskelig med erfaring fra klinisk allmennmedisin og fastlegepraksis

Personlige Egenskaper

  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Personlig egnethet vektlegges
  • Førerkort kl. B er ønskelig

Vi tilbyr

  • Godt arbeidsmiljø.
  • Behjelpelig med veiledning for lege under spesialisering.
  • Det er ikke problem å få barnehageplass.

Ansettelsen skjer i henhold til gjeldende lover, reglement og tariffavtaler

Søknadsfrist 28. januar 2018

Vi ber om at søkere benytter elektronisk søknadsskjema og at søknaden er så fullstendig som mulig.
Attester og vitnemål merkes med ID-nummer og sendes til Tinn kommune, Postboks 14, 3661 Rjukan

For mer informasjon om stillingen ta kontakt med Kommunelege Sjur Ohren tlf 35082960 eller enhetsleder Anita Staver Riggenholt på tlf 35082644.

Publisert:
19.12.2017
Skriv ut
Besøksadress: Torget 2
Postadresse: Postboks 14, 3661 Rjukan
Telefon: 35 08 26 00
Epost: postmottak@tinn.kommune.no
Åpningstider: 08:00 - 15:30
Faks: 35 08 25 65
Org.nr.: 864963552

Last ned bakgrunnsbilde


Nyttige telefonnummer

Brann            110
Politi              112
Ambulanse     113

Alarmtelefon for
barn og ungdom  116 111
Boligkontoret       35 08 12 30
Legesenteret        35 08 29 60
Legevakt             116 117 
Tannklinikken      35 09 09 48
NAV                   55 55 33 33
Rjukanbadet        35 08 22 70
Servicetorget       35 08 26 00
Skatteetaten        80 08 00 00
Tinn Energi         35 08 09 00
Turistkontoret      35 08 05 50