Nettstedkart  Skriftstørrelse
Kommunevåpen
Kongsbergregionen
  • eDialog
  • Høringer
  • Hjem
  • Hytte
  • Kontakt oss
  • Om kommunen
  • Organisasjon
  • Stilling ledig
  • Postlister
  • Intranett
  • MIN SIDE
  • Forsiden/
  • Stilling ledig/
  • 2016/
  • ID 978 Avlastningsbolig
  
  • 2019

ID 978 Avlastningsbolig fagleder 100 %

Det er ledig 100 % fast stilling som fagleder avlastningsboligen. Avlastningsboligen er et tilbud om avlastning for barn og ungdom. Boligen har per nå 5 brukere.

Søknadsfrist 18.10. 2016

Arbeidsoppgaver:

  • Daglig drift av avdelingen i tråd med Tinn kommunes målsetting og visjon ift fag, kvalitet og ressursstyring
  • Rapporterings- og informasjonsansvar til enhetsleder
  • Fagleder har direkte driftsansvar og skal stimulere til og påse at de pålagte driftsoppgaver blir utført med en god kvalitet til riktig tid.
  • Legge til rette for helhet og sammenheng i tjenestene
  • Fagleder sal aktivt delta i ulike samarbeidsarenaer og representere virksomheten i forhold til interne og eksterne samarbeidspartnere.
  • Fagleder vil ha et medansvar i forhold til budsjett.
  • Være med å skape en meningsfull dag, trygghet og livskvalitet for brukere
  • Faglig ansvar for oppfølging av vedtak og individuelle planer
  • Faglig veiledning og oppfølging av ansatte

Kvalifikasjoner

  • 3 årig helse og sosialfaglig høyskoleutdanning.
  • Ønske om erfaring innen arbeid med mennesker med nedsatt funksjonsevne
  • God innsikt og kjennskap til andre tjenesteområder internt i kommunen og eksterne

aktuelle samarbeidspartnere er en fordel.

  • Førerkort kl. B
  • Vitnemål og attester tas med til evt. intervju.

Personlige egenskaper:

  • Ha evne til å styre, lede og koordinere.
  • Være lojal og ha god vurderingsevne samt gjennomføringskraft i forhold til det som er besluttet.
  • Kunne motivere, oppmuntre og inspirere medarbeidere, og legge forholdene til rette for medarbeidernes utvikling.
  • Ha gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Ha god muntlig og skriftlig framstillingsevne
  • Du må ha en positiv og løsningsfokusert tilnærming til utfordringer.
  • Vi ønsker oss en leder som har spesiell interesse for og erfaring fra arbeid med mennesker med nedsatt funksjonsevne.
  • Personlig egnethet vil vektlegges.

Vi kan tilby:

  • Interessante, meningsfulle og varierte arbeidsoppgaver
  • Et godt arbeidsmiljø med engasjerte medarbeidere
  • Opplæring og veiledning i tjenesten
  • Gode lønn og pensjonsordninger
  • Muligheten for å være med å utvikle tjenesten, samt innvirkning på egen arbeidsdag

For spørsmål om stillingen ta kontakt med assisterende enhetsleder Anita Staver Riggenholt 35082644, eller Merethe Skui 35082600.

Vi ber om at søkere benytter elektronisk søknadsskjema og at søknaden er så fullstendig som mulig.
Attester og vitnemål merkes med ID-nummer og sendes til Tinn kommune, Postboks 14, 3661 Rjukan


Vi ber om at søkere benytter elektronisk søknadsskjema og at søknaden er så fullstendig som mulig.
Attester og vitnemål merkes med ID-nummer og sendes til Tinn kommune, Postboks 14, 3661 Rjukan













Publisert:
04.10.2016
Skriv ut
Besøksadress: Torget 2
Postadresse: Postboks 14, 3661 Rjukan
Telefon: 35 08 26 00
Epost: postmottak@tinn.kommune.no
Åpningstider: 08:00 - 15:30
Faks: 35 08 25 65
Org.nr.: 864963552

Last ned bakgrunnsbilde


Nyttige telefonnummer

Brann            110
Politi              112
Ambulanse     113

Alarmtelefon for
barn og ungdom  116 111
Boligkontoret       35 08 12 30
Legesenteret        35 08 29 60
Legevakt             116 117 
Tannklinikken      35 09 09 48
NAV                   55 55 33 33
Rjukanbadet        35 08 22 70
Servicetorget       35 08 26 00
Skatteetaten        80 08 00 00
Tinn Energi         35 08 09 00
Turistkontoret      35 08 05 50